Like a Boss
Best friends, Mia and Mel (Tiffany Haddish and Rose Byrne) are living their best lives, running their own cosmetics company until a villainous beauty mogul (Salma Hayek) conspires to steal it from under them. When her devious plan drives the besties apart, Mia and Mel learn that sticking together is the only way to turn the tables and take their company back. The beauty business is about to get ugly.