Lilo & Stitch
Stitch, an extraterrestrial entity, comes to Earth after escaping prison, where he tries to impersonate a dog. Things take a turn when a lonely Hawaiian girl, Lilo, adopts him from an animal shelter and he helps mend her broken family.