Magical Reef: The Islands of the Four Kings
Deep beneath the islands of Indonesia lies a secret underwater paradise of strange shapes, vibrant colors and elegant beauty; the coral reefs of Raja Ampat contain the most exotic and incredible species of fish and sealife in the world.