Misdirection
Sara and Jason are planning one last job before giving up their life of crime to settle down and start anew. Their target is David Blume, an obscenely rich lawyer with an impeccable reputation. They plan the job with meticulous care, but when David comes home unexpectedly, they soon realise he isn't the easy mark he seemed.