Never Been Kissed
In this hilarious, heart-warming comedy, Drew Barrymore shines as a budding journalist who's determined to go from 'geek' to 'chic' when she is sent back to high school on her first undercover assignment to learn about today's teens. At first, Josie is thrilled with the opportunity until she remembers her nickname from years ago: "Josie Grossie!" Can a former clueless nerd navigate the hallways of high school without tripping over her own feet?