Pitch Black
When their ship crashes on an unexplored planet, the survivors of the crash soon discover that this planet that is normally always day is going to soon be in a state of eclipse that will bring out deadly nocturnal creatures. Will a prison convict (Vin Diesel) being transported on the ship end up being the one man who can lead the survivors off the planet?