Satanic
Four friends on their way to a festival stop off in Los Angeles to tour old satanic occult sites. They end up meeting the supposed owner of one of the occult-stores, only to later find out this suspicious girl is the survivor of an apparent human sacrifice performed by a nearby sect which she was a part of. But to the misfortune of the four friends, this “victim” is much more dangerous than the cult from which she escaped.