Seal Team 8: Behind Enemy Lines
Tom Sizemore stars in the most explosive Behind Enemy Lines yet! A covert team of U.S. Navy SEALs is sent to locate a secret mining operation and prevent the sale of uranium to international terrorists. The stakes are higher than ever—and so is the body count—as Seal Team Eight must fight their way through the treacherous Congo to defuse one of the greatest threats the world has ever known.