Solaris
Based on the classic science fiction novel by Stanislaw Lem, "Solaris" centers on a psychologist sent to investigate unexplained behavior of key scientists on a space station orbiting the planet Solaris. Once aboard he, too, falls victim to this unique world's mysteries -- as well as to an erotic obsession with someone he thought he had left behind.