The Caretaker
When aging, sickly Birdie scares off her last caretaker, granddaughter Mallorie must move into her large Victorian home to take care of her. Mallorie soon finds herself sleepwalking and envisioning spirits. With no luck finding a proper caretaker to replace her, Mallorie is forced to confront her family’s darkest secrets before the evil presence in the house overtakes her sanity completely.