The Peanuts Movie
Dream big and laugh along with Charlie Brown, Snoopy, Lucy, Linus and the rest of the Peanuts gang as you’ve never seen them before — in an all-new animated adventure from the imagination of Charles Schulz and the creators of Ice Age. While Charlie Brown, the world’s most beloved underdog, embarks on an epic quest, his beagle pal Snoopy takes to the skies to pursue his arch-nemesis, The Red Baron!