The Shadow
Set in the 1930s New York, a reformed criminal becomes a superhero. With the aid of a beautiful female friend, a playboy millionaire with a dark past sets out to bring the evil Shiwan Khan to justice. His quarry, who is determined to attain world domination, is a deadly descendant of Genghis Khan and will not surrender without a fight.