Jumanji: The Next Level
When Spencer goes back into the fantastical world of Jumanji, pals Martha, Fridge and Bethany re-enter the game to bring him home. But the game is now broken -- and fighting back. Everything the friends know about Jumanji is about to change, as they soon discover there are more obstacles and more danger to overcome.