Barely coping with the end of her marriage, Tessa Connover learns that her ex-husband, David, is now happily engaged to Julia. Trying to settle into her new life, Julia believes she has finally met the man of her dreams, the man who can help her forget her troubled past. Soon, Tessa's jealousy starts to consume her, and she will stop at nothing to turn Julia's paradise into the ultimate nightmare.