A Day in the Life of America
Directed by Jared Leto, A Day in the Life of America is a sweeping yet intimate cross-section of the United States, shot on a single day, July 4th, with 92 film crews across all 50 states plus Washington D. C. and Puerto Rico. The film weaves a wide range of beliefs and backgrounds into a rich tapestry of life.