Edison
Young journalist Josh Pollack smells corruption in an elite police unit. He overhears a puzzling exchange between an accused murderer and one of the officers, and he decides to conduct his own investigation. He makes an uneasy alliance with another reporter and the district attorney's ace investigator, but can he find proof before the dirty cops find him?