Emelie
After their regular babysitter can't make it, the Thompson family turns to her friend Anna to supervise the children while they go out to celebrate their anniversary. Initially she seems friendly and helpful and the Thompsons are pleased to find someone at such short notice. However the children soon discover that Anna's motives are far more sinister.