Frost/Nixon
In 1977, three years after the Watergate scandal that ended his presidency, Richard Nixon selects British TV personality David Frost to conduct a one-on-one, exclusive interview. Though Nixon believes it will be easy to mislead Frost, and the latter's own team doubts that he can stand up to the former president, what actually unfolds is an unexpectedly candid and revealing interview before the court of public opinion.