Heart Failure
'We stand back and watch children, time after time again, year after year, decade after decade, having still the same end result. Which is dying far too young.' In remote parts of Australia, people with treatable heart conditions are dying. Young women in particular are dying, due to an appalling lack of healthcare. At the heart of the matter is an apparent disregard for the lives of those in remote communities - including aboriginal lives.