Katy Perry: Sweet Dreams
"Katy Perry is a record-breaking female artist in the music industry. With her kooky style and witty lyrics, she's a true pop star for the millennium. She's renowned for her unconventional style; always bright, sweet and humorous. She continues to be a role model and an ally and proceeds to speak up for what she truly believes in.