Nearest and Dearest
An ordinary family lives on the outskirts of the capital. Everyone is busy with their own worries, and among all these everyday problems, constant quarrels and sorting out their relations, the characters seem to forget about the most important thing - love. The adolescent daughter is trying to find understanding in the company of peers due to lack of attention.