Nicky Larson
Nicky Larson is an unusual private investigator, as talented a street fighter as a sniper. He is often called on to solve problems that no one can solve. Aided by his partner Laura, he offers multiple services to his customers, more or less dangerous. But, as professional and famous as he is, he has a major flaw: his particularly exacerbated penchant for the fairer sex, which poses a lot of worries to Laura. One of his clients entrusts him one day the mission to protect the "Cupid's perfume", a fragrance that makes anyone who wears it absolutely irresistible. But a moment of distraction on Larson's part allow thugs to seize it. Nicky Larson must then recover the perfume.