Night Swim
Forced into early retirement by a degenerative illness, former baseball player Ray Waller moves into a new house with his wife and two children. He hopes that the backyard swimming pool will be fun for the kids and provide physical therapy for himself. However, a dark secret from the home's past soon unleashes a malevolent force that drags the family into the depths of inescapable terror.