R.L. Stine's Monsterville: Cabinet of Souls
When the Hall of Horrors show arrives in Danville, several high school friends can't wait to get scared. As they navigate through the monsters, zombies and ghouls, they discover the showman and his assistant are trapping the souls of lost teens.