Searching
David Kim becomes desperate when his 16-year-old daughter, Margot, disappears and an immediate police investigation leads nowhere. He soon decides to search the one place that no one else has: Margot's laptop. Hoping to trace her digital footprints, David contacts her friends and looks at photos and videos for any possible clues to her whereabouts.