Songwriter
From director Murray Cummings comes an intimate documentary about one of the biggest pop songwriters of our time. Working from tour buses, recording studios and a home hidden in the Malibu hills, Ed Sheeran calls on visionary collaborators like Benny Blanco, Julia Michaels and Ryan Tedder to help shape his chart-topping 2017 album, “÷”. Through home videos and footage shot on the road, viewers get to watch some of the superstar’s biggest hits—“Shape of You”, “Perfect” and “Galway Girl”—come to life.