Superfast!
If you like cars... and you don’t like going slow... then it’s time to go fast and get furious. Undercover cop Lucas White joins Vin Serento’s LA gang of illegal street racers, as they plan to double cross LA’s crime kingpin. The gang’s outrageous wheel-spinning plan is as daring as it is ridiculous and will see them towing the whole damn restaurant, at crazy speeds, half-way across the city. But as Vin Serento says, "It’s not the car you drive... it’s the driver who drives the car... who’s doing the driving”.