The Thing
A prelude to the John Carpenter classic, The Thing takes place in an isolated Antarctic outpost where a discovery full of scientific possibility becomes a mission of survival after an alien is unearthed by a crew of international scientists. Paranoia spreads like an epidemic among the researchers of the marooned colony when the creature is determined to have shape-shifting powers, allowing it to become a perfect replica of any living being. But this mystery from a different planet may look like any other person, but inside...it’s inhuman. Starring Mary Elizabeth Winstead and Joel Edgerton.