They Came Together
When Joel (Paul Rudd) and Molly (Amy Poehler) meet, it’s hate at first sight: his big Corporate Candy Company threatens to shut down her quirky indie candy shop. Plus, Joel is hung up on his sexy ex (Cobie Smulders). But amazingly, they fall in love, until they break up about two thirds of the way through, and Molly starts dating her accountant (Ed Helms).