Vertinsky. Lone Wanderer
In this documentary project, the author reflects upon the current fate of Alexander Vertinsky, who has become a real symbol of the Silver Age. The plot focuses on the difficult life of the artist, and the screenwriter presents to the viewer the memories and unpublished letters of the protagonist.