V/H/S Viral
A police chase after a deranged truck driver has captivated the attention of Los Angeles. Dozens of fame-obsessed teens flock to the streets with their video cameras and camera phones, hell-bent on capturing the next viral video. But there is something far more sinister occurring in the streets of L.A. than a simple police chase. Those obsessed with capturing the violent and salacious footage soon discover that they are now the stars of the next viral video - one where they are facing their own horrifying deaths.