What About the Guy?!
"What About The Guy?!" is the ultimate hands-on pregnancy film. . . for guys! Because guys tend to be overlooked during these life-changing 9 months, seasoned dads Alan, Dave, Cameron, Terry & Steve share their views on what pregnancy does to women and how to deal with it as men. They talk openly about their relationships, experiences and do's & don'ts. No holds barred! So throw away the books that she's given you, grab a beer, watch this film and show off your knowledge afterwards. She'll be happily surprised!