Windstorm 2
It's the summer holiday and Mika returns to Kaltenbach and her beloved horse Windstorm. But her excitement turns to concern when she discovers strange wounds on Windstorm´s stomach. What is behind the story of the magical white mare which has been seen in the forest and a strange boy called Milan?