10 Days Without Mom
After many married years, Cassandra decides to take a vacation alone, leaving Gabriel in charge of her 4 children for 10 days, just at the moment when he is about to achieve a job promotion. The chaos generated by his inexperience at home makes him value the impeccable mother and wife that accompanies him and the family, who will never be the same after this adventure.