Mercer is desperately trying to rebuild his life and his relationship with his son amid the turbulent Los Angeles riots in 1992. Across town, another father and son put their own strained relationship to the test as they plan a dangerous heist where Mercer works. As tensions continue to rise in the city, both families reach their boiling points when they collide.