Arctic Friends: Shorts Collection 23
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 23 includes 4 amazing episodes: The rebellious package,The other dimension, Fox & Furious, Apocalypse Puffin. The rebellious package: It seems just another ordinary day of work for Swifty and PB, but suddenly one of the packages begins to float and move. Will they manage to catch it? The other dimension: While playing with a ball, a hare kid enters the portal to the other dimension. It's up to Swifty, Jade and PB to save him! Fox & furious: Jade, John, Sid and Kevin compete in a speed race on their snowmobiles, but in the end they will learn an important lesson. Apocalypse puffin: The Puffins eat some poisonous blueberries which turn them into zombies and begin to haunt poor Swifty.