Atomica
In the near future, when communications go offline at a remote nuclear power plant isolated in the desert, a young safety inspector, Abby Dixon (Sarah Habel), is forced to fly out to bring them back online. Once inside the facility, mysterious clues and strange behaviors cause Abby to have doubts about the sanity, and perhaps identities, of the two employees onsite.