Body Cam
While investigating the murder of a fellow officer, veteran Renee Lomito discovers a mysterious figure in the body cam footage. Haunted by visions of the event, she suspects something supernatural is targeting the cops in her unit. Now, in a race against time to find the one person who can stop these killings, Renee uncovers a sinister secret among the police force surrounding the shooting and cover-up of an unarmed youth.