Hammarskjöld: Caso sin Resolver
In 1961, Dag Hammarskjöld, the popular yet controversial Secretary-General of the UN, died in a plane crash in Northern Rhodesia. What began as preposterous conspiracy theories surrounding his death quickly evolved into a growing consensus that Hammarskjöld and 15 others were the victims of a brutally effective assassination. Director Mads Brügger investigates the mysterious circumstances that led to his death.