Collateral Damage
A family man (Arnold Schwarzenegger) is plunged into the complex and dangerous world of international terrorism after he loses his wife and child in a bombing. Frustrated with the official investigation and haunted by the thought that the man responsible for murdering his family might never be brought to justice, he takes matters into his own hands and tracks his quarry ultimately to Colombia.