Tales From the Crypt Presents Bordello of Blood
After her troublemaking brother, Caleb (Corey Feldman), goes missing, Katherine Verdoux (Erika Eleniak) seeks the services of sarcastic private investigator Rafe Guttman (Dennis Miller) to track the errant youth down. Rafe eventually determines that Caleb is in the thrall of Lilith (Angie Everhart), a powerful vampire who operates a seedy brothel. When Rafe and Katherine set out to rescue Caleb, they must contend with the lethal Lilith and her evil minions.