Damsel
Samuel Alabaster (Robert Pattinson), an affluent pioneer, ventures across the American frontier to marry the love of his life, Penelope (Mia Wasikowska). As his group traverses the west, the once-simple journey grows treacherous, blurring the lines between hero, villain and damsel.