Denim Hunter
Viktor Fredbäck is an ordinary guy from Sweden, but with an intense passion for old jeans. After fifteen years of collecting, he has an almost complete timeline – one hundred years of jeans history. Just one problem: the pair he needs is buried in a mine in the American West. What will it take for Viktor to find the denim jewel in his collection? And will he get back in time for his wedding?