Fortress 2: Re-Entry
In this sci-fi sequel, John Brennick (Christopher Lambert) is still on the run from the nefarious Men-Tel Corporation. After getting separated from his wife, Karen (Beth Toussaint), and son, Danny (Aidan Rea), Brennick is recaptured and held on a prison colony floating in space. Constantly monitored and forced to work with ruthless criminals, he attempts to escape, but getting out of the heavily guarded space station and back to Earth will be no easy task.