From the Kill Pen
Fact-driven and without gratuitous violence, From the Kill Pen is an exploration of America’s underground horse slaughter industry. From its inhumane practices to its unregulated meat products, the film exposes the horse slaughter pipeline for what it truly is – a potentially toxic, financially driven network operating within the seedy underbelly of Big Ag and at the expense of taxpayer dollars.