Get Carter
Sylvester Stallone plays Jack Carter, a Vegas mobster who comes home to Seattle to bury his brother after an apparent car accident. Once home he begins to believe that it may not have been an accident. His two-day journey through the underbelly of the city leads Jack through revenge, reconnection with a family he left behind many years earlier, and, ultimately, redemption.