Hostel
Best friends Josh (Derek Richardson) and Paxton (Jay Hernandez) decide to spend the summer after college graduation on an all-out backpacking trip across Europe. While stopping in Amsterdam to indulge their tastes for drugs and sex, they meet Oli (Eythor Gudjonsson), a like-minded traveler from Iceland. When the three bachelors set off to investigate enticing rumors of a Slovakian hostel in a city populated by lusty women, they find themselves drawn unwittingly into a deadly game.