Infinity Pool
Guided by a seductive and mysterious woman, a couple on vacation venture outside the resort grounds and find themselves in a culture filled with violence, hedonism and untold horror. A tragic accident soon leaves them facing a zero tolerance policy for crime: either you'll be executed, or, if you're rich enough to afford it, you can watch yourself die instead.