Inspector Clouseau
When an elusive group of thieves commits a string of robberies across Europe, the British prime minister enlists the expertise of bumbling sleuth Inspector Clouseau (Alan Arkin). To complicate matters, the crimes are suspected to be connected to a Scotland Yard dirty cop, so Clouseau must save the day all on his own. However, he finds himself in a tricky situation when he is kidnapped and the robbers use a mask of his own face to conceal their identity while they continue to rob banks.