Inu-Oh
Inu-Oh is born with unique physical characteristics, and the horrified adults cover his face with a mask. One day, he meets a boy named Tomona, a blind biwa player, and as Tomona plays a delicate song, Inu-Oh discovers an incredible ability to dance.